Artikel archief

20-07-2015 00:54

Kamp 2015 dag 1

Vandaag zijn de kindertjes opgewacht door dokter Parcival en zijn stagiair Goddfried op de blokhut in Budel, omdat Budel 150 jaar bestaat! Nadat we de ouders hebben uitgezwaaid, hebben Parcival en Goddfried de kampregels uitgelegd en is de klok verzet. De groepen van deze week zijn werden bekend...
12-07-2015 20:52

Heuze olympics 2015

Donderdag 27 augustus zijn de Heuze olympics en ook Jong Nederland Heusden doet hier aan mee! Lijkt het jou ook leuk om aan deze gezellige en sportieve dag mee te doen? Geef je zelf dan snel op!  Jullie hebben nog een week om jezelf op te geven, wees er dus snel bij!
29-06-2015 16:42

De laatste week groepen

Deze week is de laatste week dat er 's avonds groep wordt gedraaid. De laatste keer groep wordt vaak met een extraatje afgesloten.  Na deze week zit het JN seizoen er weer op en sluiten we dit jaar knallend af met een super mega gezellig kamp!  De uitnodigingen voor kamp, voor diegenen...
28-06-2015 16:33

Flessenactie groot succes!

Zondag 21 juni was het zover: de Jong Nederland flessenactie ging weer van start. Dit jaar hebben we een mooi bedrag kunnen ophalen wat in het spaarpotje gaat voor een leuk dagje uit met alle leden van Jong Nederland Heusden!   Iedereen hartelijk bedankt voor het sponsoren van de flessen!
21-05-2015 22:30

Aanmelden kamp 2015

Het leukste evenement van het jaar staat weer voor de deur!  Je kunt je aanmelden voor het kamp 2015!  Het kamp dit jaar is van 19 juli tot en met 25 juli. Kinderen die voor het eerst meegaan of tijdens die week op vakantie gaan, kunnen er ook voor kiezen om een halve week mee te gaan....
21-05-2015 22:11

Flessenactie

Zondag 21 juni is het weer zover, de jaarlijkse flessenactie.  Zorg dat u alle lege flessen buiten klaar hebt staan, want die zondag komen we (binnen de bebouwde kom van Heusden) langs en aan de deur om de flessen op te halen.  Met het geld wat we hiermee ophalen, kunnen we iets...
21-05-2015 08:00

Laatste kans plus sponsoractie!

De laatste kans om de zegeltjes van de plus sponsoractie in te leveren!  Tot en met morgen kunnen de zegels nog worden ingeleverd, dus kijk snel de portemonnee na op zegeltjes en breng ze naar het clubgebouw. 
06-04-2015 20:33

Plus Sponsoractie

De Plus Sponsoractie is weer begonnen! Vanaf afgelopen maandag krijgt u bij de PLUS in Asten bij elke € 5,- aan boodschappen een sponsorzegel met een contante waarde van € 0,05. Daarnaast worden er gratis sponsorzegels weggegeven bij diverse producten. Deze sponsorzegels kunnen op een speciale...
06-04-2015 13:03

Website gelanceerd

De nieuwe Jong Nederland Heusden site is gelanceerd! Op deze site vinden jullie de laatste nieuwtjes, foto's, groepsindeling en alle nodig informatie is terug te vinden op deze site.  

Doorzoek de website

Contact

Jong Nederland Heusden Vorstermansplein 10
5725 AM Asten-Heusden

                

www.facebook.com/Jong-Nederland-Heusden